You

Söndag, sovmorrons söndag. Den har varit så väldigt efterlängtad. Har saknat C hela veckan, det har känns som att vi inte sets på en hel vecka och då åkte jag ändå från honom i tisdags hihi. Men jag måste förberedda mig på att jag kan bli utan han i tre månader... Och eftersom att vi typ aldrig har sovmorron tillsammans och att jag älskar att ligga och dra mig så kändes den här morgonen speciell. Att få ligga och slöa i sängen långt in på förmiddagen och sen äta frunch. Det är helt klart mitt favorit mål. Sedan hann vi med en långpromenad på isen, det var faktiskt inte så hemskt som jag trodde... Var premiärturen för mig i år. Då jag jämt har tyckt isvägen är så j-vla tråkig. Men kan faktiskt tänka mig att stiga upp i tid och ta morron promenader. Sa jag just det där?!

Ligger i soffan nu, pepsin är slut och tatueringen kliar, dålig film på tv, mentalt påfrestande. Haha. Är fett sjukt jävla taggad på att träna!! Ska köra så fett hårt i veckan :D hoppas bara jag klara mig undan C hemska förkylning så jag kan träna som jag vill.



Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0