Jag kan inte säga något annat än jag förstår ingenting.

Jag orkar inte detta. Varför ska jag bli ifrågasatt? Just nu förstår jag ingenting. Är helt tom. Var har ni fått det här ifrån?! Vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Den direkta känsla idag var att bryta ut i gråt, men då insåg jag att jag stod mitt på jobbet och det var bara att svälja klumpen. Och nu har jag bestämt mig för att jag inte ska ge er mina tårar. Varför ska jag gråta över någon som anklagar mig för helt sjuka saker?! Nej det får ni inte.

Hur kan man ens tro sånna saker om mig... Men ja, hon har ju alltid kallat mig elak och hemsk.
Och det har till och med gått så långt att jag skämtar om att jag är en hemskmänniska. Fattar inte att det har kunnat gå så långt.

Men mer får du inte.
Känner mig jävligt nära gränsen nu.


Kommentarer
Postat av: Petra

Du är inte elak eller hemsk. Bara väldigt fantastisk<3

2013-03-09 @ 06:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0