Träningsvärken från helvetet

Vet ni vad!? Igår kom Christopher hem från sin övning i skogen, hela en dag tidigare än vad jag trodde. Hihi så min tisdag fick en väldigt bra överraskning. Jag hade räknat med att han skulle komma ikväll så hade planerat in en promenad med Ida, så jag skulle hinna träffa henne innan midsommar. Eftersom att C har sitt ps3 hos mig hann han spela lite under min promenix.

Alltså jag har sån träningsvärk, är verkligen öm och har ont i bröst. Haha så kan det gå. Plus att jag hade legday igår så har även lite värk i glutes, men inte lika mycket som jag trodde och det är jag glad för. Haha var dock helt slut både innan under och efter promenaden. Men är glad att hon släpande ut mig, vill få ihop 2 pass på mina träningsdagar.

Gjorde valet att inte träna idag, skulle då ha tränat på morronen, har sån träningsvärk och eftersom vi åker till skellefteå över midsommar vill jag kunna röra mig och njuta av helgen utan att vara stelare än stelast. Back in track igen på söndag eller måndag tror jag. Nu bara en timma kvar innan jag slutar, och med bara en jobbdag kvar till midsommar och en hel helg med ledig tid. Me likey ;)

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0