Only ink in my head

Söndag och tidig kväll, jag sitter och bokstavligt plågar mig igenom ett avsnitt av 'best ink' blir så jävla förbannat avundsjuk på alla som får tatuera sig. Sitter och tänker på vilka färger jag vill ha, vad jag vill ha, hur jag vill ha det placerat osv. Buhuu vill tatuera mig nu. Är desperat efter ljudet från maskinen och känslan av nålar som kör i huden.

Sitter och funderar på om jag ska hyra nån film eller se Wallander som går på tv och om jag ska köpa glass eller inte...svåra frågor och svåra beslut ;) men det är ju söndag, och söndagar förknippas ju lite med sötsaker. Man måste ju trösta sig att helgen är slut :( och få energi till veckan som kommer. Det är väldigt skönt att det är kort vecka, vet inte hur jag skulle överleva annars.


Nej nu är pausen slut, tillbaka till mitt lidande ;)

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0