130613

Dom senaste veckorna har det blivit mest utomhusträning, nån promenad nån joggning runda men inte alls något seriöst. Igår fick jag däremot lust att köra lite gym, så slängde i mig en pwo och rivde av ett rygg-bicep pass. Känns i mina vingar/filéer idag! Sen träffade jag Ida en sväng och fick fina presenter hihi she know's me to good ;) nu ska jag slänga i mig lite snabb middag sen väntas prom med Sandra, hoppas det inte börjar regna bara.

Förresten igår var första gången på två veckor typ som jag inte hade någon mardröm. Mönstret har sett ut så att varje natt jag sover utan C har jag mardrömmar men inatt släppte det! Känns skönt att inte längre behöva vara rädd för att somna. Det vill säga om det håller i sig.

Nu slänga på sig tights och kasta i mig min icket lyxiga middag.

XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0