Tatuerings onsdag

Tog ut några komp.timmar idag för att fylla i tatueringen. Finns inget på mig själv som jag tycker om lika mycket som min tatuering. Är så glad att den är en del av mig. För att den är så mig. Gick bra att fylla i den, kom inte riktigt ihåg känslan. Fick dock en blodsocker dipp ganska kort in i sittning. Kallsvettades, blev snurrig. Men hade laddad å tagit med mig pepsi. En paus och några klunkar så var jag back on track. Matlådan idag var ganska liten också, lite protein. Tog sen min proteinshake på bussen så hade laddad dåligt med energi i kroppen innan.

Sen matade Viktor & thess mig med middag. Slö hängde hos dom till nyss (sitter på bussen hem nu) deras nya lägga är så fin!! Ljus, fräsch, fin. Den känns lite som ett hus fast ändå inte. Men det är alltid en väldigt hemvänlig känsla hemma hos dom. Som jag gillar.

Blir ingen träning idag, hade tidigare funderingar på att köra cardio på shopping när jag kom hem. Men tror jag struntar i det, ska jobba i helgen och vara själv. Så tror och känner att jag kan ta igen det sen.

Segt att ta 28, har börjat bli lite åksjuk senaste tiden när jag åker buss och ibland bil. Men avslutar inlägget snart och lär sova resten av vägen, som vanligt ;)

Xoxo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0