ÄRTOR

Idag var jag grimars tjejen på gymmet. Ok, det gåår inte att kuta intervaller utan att nångång stöna åhhh och oja sig. Eller någon gång mumla kötta...! Eller är det bara jag som håller på så?! Haha

Sedan körde jag bröst, triceps & mage. Var så glad att jag kom på att jag kan köra bröst i cabel cross, men gode vad tungt. Grimars nr1 kom där. Sedan fortsatte grimarserna hela passet. Haha men blev jävla slut i bröst och triceps under passet.

Till middag fick jag äntligen äta mina ärtor!! Och det var lika gott som jag föreställt mig! MUMS. Min lax rör/smet ser kanske inte så god ut. Men det är den! Istället för laxblock brukar jag köpa rester av lax, så det är i småbitar, men lax som lax. Och en sån kostar bara typ 33:- och det tycker jag är perfekt! :) maten var såå god, ångrar bara att jag inte tog en klick yoghurt eller keso till för lite mera protein. Men det är inte alltid man kommer ihåg allt.

Nu: biggest loser, packa morgondagens träningsväska, hänga ner C:s tvätt (snäll som jag är! :)) sen kvällsfika hoppas min mango är mogen! och sen dö i soffan/sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0