Nu när allt är grönt.

Jaha då var man 20 år, känns egentligen inte så konstigt men det är ändå lite konstigt, någon förändring letar man ju alltid. jag har haft en väldigt bra födelsedags vecka, känns fortfarande helt overkligt att jag har fiskar. är helt över lycklig över dom. jag har fått så otroligt fina presenter av alla, blir helt varm i hjärtat när jag tänker på det. alla är så fina ♥

har haft en supermysig helg hos pappsen, kan inte annat än höja vädret till skyarna! har varit så skönt att sitta ute i shorts, äta middag ute. jag blir så glad över sånna helger. i lördags kom några av mina absolut närmsta till sörbyn för mitt kalas, är glad för det. jag hade det väldigt bra, som vanligt i goda vänners lag. var så mysigt att kunna visa andra vart jag spenderar så mycket tid, och visa dom varför jag gillar det så mycket och hoppas att ni också fick den känslan som jag har för det stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0