you gotta do it bitch.

Måndag imorn och jag har sovmorron, bättre start på veckan får man leta efter. hoppas jag orkar stiga upp i lagom tid för en liten runda innan jag börjar jobbet. just nu är jag super taggad, skulle typ kunna fara ut och springa en sväng nu. men det är jag för mörkrädd för. tar nya tag på måndag.
åh vad kul! det här ska bli, känner mig verkligen så glad över att jag fått min inspiration tillbaka. jag älskar att träna, det är egentligen ett stort intresse för mig. men jag tappade all inspiration, motivation och intresse för träningen ett tag sedan. då var det en liten störning med mat som kom över mig, och jag ville inte förtsätta med träningen för att det var så många som klagade på att jag inte tränade och då ville jag inte. ville inte att dom skulle ha rätt.  men nu känner jag mig på gång, den har hittat tillbaka. och jag har fått ett litet mål med träningen. första gången jag började med träning var det att jag vill kunna springa vår ruset, och jag gjorde det, med hjälp av pappa, malin och att jag började på inpuls. nu har jag ett annat mål, det har också med jogging att göra och jag vet att det är way over the top. men jag ska göra det bara för att göra det. är så sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0