fly away with me baby

gosh, bara fem dagar kvar tills det är jag som sitter på flyget. är inte redo för det här. har inte ens börjat packa! har precis börjat köpa in förbrukningsprodukter som jag behöver. sommar kläderna är fortfarande ner packade i källaren, alla skor nedslängda i någon svart säck nånstanns. ah, den här veckan behöver dygnet ha 34 timmar så jag hinner allt jag vill och behöver göra. längtar verkligen till att få åka och jag älskar att packa och fundera ut vad jag vill ha med mig. men den här gången är jag helt slut i skallen, alldeles seg. men jag tänker inte börja packa en timma innan jag åker, det pallar inte min kropp av. eller mina magsår för den delen. dock är jag faktiskt, utan att någon kan tro det ganska väl sorterad i min skalle, när det gäller just det här, har koll på vad jag vill ha med mig. och så svårt är det ju faktistk inte att fylla en väska med 20 kilo sommar kläder och skor ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0