I min lilla bubbla.

Att jag är pappas flicka är det inget snack om saken, jag ser upp till han och han har all min respekt. När jag är hemma i byn så blir jag på riktigt den lilla flickan som älskar att leka med barbie och följa med pappa på alla hans äventyr. Okej, idag leker jag inte med barbie men jag tar nästan alltid en runda bland gamla grejer för att se om jag kan hitta nått jag vill ha eller om det finns något jag kan använda idag. (vi har ett stort förrråd med massor av grejer det är roliga att rota i, ingen i min familj gillar att kasta saker... det betyder att vi har en del.) Idag har jag och pappi gjort palt, det gick så bra för oss! det kommer nog ta ett tag innan vi är uppe i farmor kvalite, men med tanke på dagens resultat är det inte långt ifrån. nöjd tjej!
Jag är alltid bara här över en helg och på söndagar är det alltid lika jobbigt när man inte vill åka tillbaka till verkligheten. Här är man som i en liten bubbla och allt är så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0