första i första tvåtusentolv

Det nya året har infunnit sig, jag firade på bästaste sätt med några som står mig närmast. Just nu har alla olika nyårs löften om att bli smalare och rikare eller sluta med diversevanor. kan inte direkt påstå att jag har något nyårslöfte, det brukar hålla i ca två veckor sedan glömmer jag vad det var jag hade lovat... det här året ska bli lika bra som det förra, och bättre, om det är möjligt. 2011 har gett mig så mycket som jag aldrig kommer glömma.
studenten
alanya resa med mina tjejer
en liten systerson
en utbildning med jobb
en flytt
alanya resa för att träffa familjen 
en underdunder bra sommar
och så mycket mera, så mycket kärlek med dom som betyder mest.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0