You're an accessory to my life.

Det finns saker som är så svåra att förstå.
I måndags brann det Idas lägenhet, och jag kan ännu inte riktigt förstå vad som hänt. Hennes vackra och fina lägenhet som jag har så många bra minnen i. Där det har druckits mängder av vin och skrattats i timmar. Det blir svårt att veta vad man ska göra för att hjälpa till eller vad man ska säga. Jag vill bara visa att jag ställer upp och finns här. Det är så oerhört hemskt, att allt man äger och har är borta eller förstört. Det är min värsta mardröm som inte jag ens önskar min värsta fiende. Jag är livrädd för eld och brand, det är så mäktigt och gör en helt maktlös. Jag är så tacksam för att Ida inte var i lägenheten när det inträffade, att hon är oskadd. Hon är min darling, utan henne skulle så många saker vara så tråkiga, love you. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0