I work hard at things, but don't always get what I deserve.

idag känns som en dålig dag, typisk måndag, fast det är tisdag men det är första dagen för veckans jobb för mig kan bero på det. tur att Majsan gjorde mig glad och var trevligt lunchsällskap.
har bråkat med mor om hur undersidan av en stekpanna/kastrull ska se ut. hörde ni hur sjukt det där lät?! tydligen har jag förstört alla kastruller vi har. vem håller på så?! hahah vek mig dubbel av garv när hon började visa (hela kastrullskåpet) små obetydliga fläckar på undersidan. som inte ens var fläckar, de syntes inte! först var jag rosenrasande, tills jag kom på att just det! mamma har städmani. jag är slarvern i min familj, de flesta andra är nogranna och bryr sig om en massa skit som jag inte ens visste fanns ungefär. för mig är det inte så noga, det blir som det blir, och det som blir är bra.
endel saker bryr jag mig helt enkelt inte om.
- nu måste jag hämta tvätten har gjort en grov tjuvtvättning, är livrädd att hyresvärden ska komma och vara arg på mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0