Brinner av

När känslorna svämmar över och jag sitter på rummet och skakar och gråter för att jag är så jävla förbannad. Här försöker man bara värna om sina egna saker, ha kvar sin barndom. Men vad får man, skit. Försöker bara fint, lugnt och sansat berätta vad jag känner och tycker, JA JAG TYCKER OCH KÄNNER. Men glömde, det får man inte!!! Jag vill ha mina saker själv och jag vill ha kvar det. Är det så konstigt?!
Varför ska man inte få prata, diskutera, säga vad man själv vill och är rädd ska hända. Hur kan det vara så farligt?? Vad ska hända, ja någon kanske blir arg men det är kanske meningen. Blir man arg och får saker ur världen kan man komma vidare. Btw, det jag gör nu när jag skriver av mig skiten nu.

Suck, ska vi aldrig bli bättre..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0