New time

Förra helgen tog jag tag i saken och gjorde ordning i mitt rum här hos pappa. Efter flytten i Lule blev jag tvungen att ta hit alla min grejer som jag ville ha kvar som fanns i vårt gamla förråd. Mina leksaker, barbies osv. Grejerna har sått sen november i kartonger och fyllt upp rummet. Och jag har med ångest kollat åt andra hållet.

Jag har egentligen aldrig haft ett eget rum, jag har varit och sovit här, men Jonnas grejer har varit kvar. Nu tog jag tag i saken och började packa upp mina grejer i mitt rum. Tillsammans med Therese möblerade vi och och det blev typ ett nytt rum. Det är helt klart ett tonårsrum, men det gör inget. Jag är så stolt att det helt och hållet är mitt rum nu. Jag önskar att jag var fem år, och att de kommande femton åren skulle vara här. Med både mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0