find, follow and live your dreams

helgen sprang förbi mig ganska så lungt, men det kändes skönt att inte behöva känna sig stressad för allt man skulle hinna med under sina lediga dagar. hade en mysig kräftskiva ute i björns med fina tjejor. ♥ 

idag har jag slagit på effektiviteten, har hunnit städa halva mitt röriga rum, har nu insett att jag har köpstop ett tag, inga mera saker eller kläder. jag har så jag klarar mig. det underbara med att städa är att man hittar saker, inte saker man tappat bort, utan saker som har gömt sig. i detta fall var det saker jag helt hade glömt bort, ett present kort på gina och en heldel pengar som jag fick när jag fyllde år, jihaa!




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0