Look at the moment and embrase it.

En dag med mina finisar Sandra och Rebecca skadar aldrig, det är mycket roligar att gå på stan med dem istället för att skriva en rapport. Skratt, sol häng, mer skratt och alla våra egenheter går före det mesta. Efter idag lägger jag även in världens skönaste kil-klack sko i skogarderoben och kan därför sova gott inatt, det känns tryggt. Den senaste tiden vet jag inte riktigt vad det är som hänt, jag har sett innebandy och ikväll fotboll, så mycket sport har jag aldrig sett i hela mitt liv, detta har dock inte varit helt frivilligt, det är Rebecca som släpat med mig. Jag vet inte om jag ska vara rädd eller se det som en merit! Nu ska jag nalla kudden och hålla tummarn och tår för att det blir soligt och varmt i morgon och resten av helgen. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0