I love my life on the contry side.

Jag älskar att vara hemma hos pappa i byn, här blir jag som ett litet barn. Jag går i mitten av vägen, ropar efter pappa var och varannan minut och går ständigt omkring med ett genuint leende. Jag blir sä lycklig av att vara här, det är en speciell atmosfär som infinner sig i luften. Det är helt enkelt världens bästa ställe! Under kvällen så har jag serverat mitt första sällskap, av vad jag hoppas inte var mitt sista, på det nya hotellet. Det gick helt ok och jag lärde mig massor. Dock var sällskapet ett gäng bittra damer som minst sagt skulle ha sitt kaffe på rätt sätt! I natt hoppas jag att det regnar, spöregnar hårt, för det låter så mysigt på taket då. Och man sover så gott. Pus-s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0