I remember memories.

Idag regnar det och kund kretsen är ganska smal. det jag kom på att tänka är att, det är här i sörby kiosken/cafét som mina sommrar oftast har spenderats bort sett från förra sommaren. Och jag älskar verkligen det här jobbet, för när jag tänker på det så är det här jag har träffat de härligaste personerna som har gjort mina sommrar så jäkla bra. Det har alltid börjat med att vi jobbat ihop. Även om vi inte umgås lika idag så måste jag säga det, att jag aldrig glömmer alla våra skratt. Alla våra galenskap i den här lilla kiosken. Och utanför. Och jag tror att skulle man sätta oss allihopa här igen skulle det inte dröja länge förenst allt det där lite dåliga är glömt och nostalgin tar tag i en och galenskapen börjar. Ha, trodde aldrig jag skulle sitta på samma gamla sommarjobb som jag hade när jag var sexton när jag var nitton. Men hey, det jobbat sköna folk här i år också, som vanligt. Förra sommaren var jag i Lule hela tiden, och hade en lika bra sommar för det. Sommrarna är alltid bra, det bara är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0