23, lördag

En mulen dag och det händer inte så mycket på jobbet. Jonna och alla är hos farmor och farfar och joxar på, önskar verkligen jag kunde vara där och rensa jordgubbslandet! I veckan har det hänt både det ena och det andra har jobbat, lärt mig sätta in fönster, bada, basta, sjö satt farfars båt, målat. Sen hann även pappa och jag med att plocka 18liter hjortron, skogens guld! Möms. Nu är Jonna, Evita, rosen + villgot, Therese och viktor här. Känns hel mys att ha dom här så det inte känns så tomt i huset. Självklart tar vi upp mest plats på stranden och hörs över hela byn, men det är ju så det är att vara en Kristoffersson, lovely. Idag går vi in på den trettonde dagen i byn utan att ha någon kontakt med stan. Längtar verkligen så mycket efter att få sitta en varm kväll på roasters och mysa och prata med mina finfinfina tjejer. Är så tomt utan dom. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0