It's the most wonderfull time of the year.

Juletid. I tisdags hade vi lilla julafton här hos mamma eftersom att jag och syskonen ska fira jul hemma hos Pappi. Kan ni tänka er att vi har haft huset sedan 1982 och det här blir andra julen som vi firar i vårt hus. Lite lustigt, men vi har alltid varit hemma hos farmor & farfar. Idag är sista kvällen med mamma innan julafton, så vi myser med skagen smörgås och lite vitt vin. Lyx!
Och jag har myst ner mig i min underbart mysiga Hello Kitty filt som jag fick av mammi i julklapp. ♥

Alla klappar är inhandlade, nästan alla inslagna (tre kvar) bara packningen och jobb imorn kvar innan jag får lite lite julledigt. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0