a star shine so bright for us.

nu har jag checkat både in och ut från lule kalaset, en toppen helg! har fått träffa nästan alla mina guldstjärnor.  dans, vin, skratt, mys och goda vänner får summera den här helgen och jag åker tillbaka till byn för vardag igen. det känns både sorgligt men skönt, känns som att jag missar så mycket tid med mina underbaringar när jag är där och jobbar. samtidigt känns det så skönt att få komma hem till pappa, vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan av att vara i byn, den måste upplevas. som tillexempel huur sköna sofforna är. eller huur mysigt det är när det regnar på taket och myggfönstert är i och rummer fylls av regndoften. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0