Jun. 17, 2013

Min kvälls promenad fick ju inte riktigt det resultaten jag ville. Började med att jag efter ganska (ok, väldigt) korttid kände mig kissnödig. Och när man promenerar och känner ett ständigt obehag är det inte särskilt lätt att tänka "jag slutar tänka på det så går det över" eller "jag håller mig" för jag kan berätta att man tänker inte på något annat! Fick panik och frågade om jag kunde komma och kissa hos Ida, var såklar ok, dock började det spöregna så kunde lika gärna vända. Hade ju inte hunnit så långt. Så dagens kondition blev lite si sådär, men fick bra puls under gympasset. Och en liten promenad är alltid bättre än ingen.

Idag har jag ätit väldigt hjärtlig mat, slängde ihop allt det lilla som fanns i kylen till ett litet kok ihop, blev gott som bara den. Sen det lilla som fanns till kvällsmål, vääldigt smarigt. Turk yoghurt, 2 passions frukter och kokos.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0