En del av mitt hjärta, en stor del.

Petra, min fina Petrabus. Ibland slår det mig hur jag verkligen älskar denna kvinna! Och framför allt, hur stark hon är. Finns ingen som henne, och det menar jag verkligen. Finns ingen som är lika stark som henne. Hon och jag är lite av samma skrot & korn. Vi hör ihop. Hon vet hur min lilla hjärna tänker och när jag pratar med henne får hon mig på rätt väg igen. Kan prata två timmar i telefon och säger "vi hörs" ja det går 20sek innan jag bränner iväg ett sms... Med Petra, pratar jag extra högt, skrattar högst, både med och ibland åt henne ;) jag fylls av en bubblande känsla att jag inte ska hinna säga allt till henne och då har vi pratat varje dag hela veckan. Men framför allt så kan jag se på Petra och veta att hon är min Petra. Världens Bästa Petra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0