Om vi skulle åka fast gör vi det i limousin

Alltså spotify!!! Vad bra det är, älskar spotify! Har inte använt det på ett tag, vet inte varför det har bara blivit så. Har uppdaterat min playlist men inte lyssnat haha knäppt bara. Så körde igång med listan när jag cyklade och handla. Och jag fattar inte att jag varit utan i flera veckor?! Och vad bra låtar jag lagt till, haha. Kommer vara beroende nu ett tag :D

Känner mig både trött och mör i kroppen. Ställde mig på löpbandet för första gången på länge idag, hade gruvat mig hela tiden medans jag gymmande, och så fort jag ställde mig på bandet hittade jag steget och det kändes bra, gick lätt och fint :) blev intervaller och sen avslutade jag med rodd. Känns som att jag piskade min kropp ganska bra idag. Men åt ju en araksboll...
Jag har lixom just hittat rodden, har kanske testat den två ggr förut. Jag hat gillar den. Men har fått för mig att man förbränner bra på den, haha. Var thess som sa att hon kört den så blev inspirerad och lite variation är alltid bra :)

Ohh, castle på tv nu, har missat flera avsnitt på raken nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0